Khamis, 26 Ogos 2010

Mahluk terkutuk...................

mahluk terkutuk.................

Baru2 ni aku ade terjumpe 1 pic yg buat darah aku ni menyirap2.Dlm pic ni menunjukkan sebuah patung yang berpakaian muslim yang sedang sujud telah dipijak oleh bangsa kafir laknatullah,binasa lah hendaknya orang yg mencipta patung ni.Kalau tak silap patung ni di pamirkan di prancis klu x salah info lah tp 2 x penting .Yang penting sekarang agama islam telah dihina oleh bangsa yang dilaknat allah ni.Aku berharap semua umat islam amat2 sedar bahawa bangsa yang dilaknat ni ingin memerangi dan menghina islam dalam cara senyap.Bukan itu sahaja baru2 aku ade terbace atikel mengenai pederi dr bangsa melayu yg ingin menyesatkan umat islam.Pada mulanya aku susah nk percaya sbb aku anggap semua ni hanye kabau angin je tapi bile aku de terbace lagi artikel yang berkisar pekara yg sama baru lah aku paham sebenarnya semua ini wujud bukan reka hiasan.Yang buat aku bertambah benci dan mara kerana ade paderi2 ni yang bergelar HAJI.Walhal mereka telah pn menjejakkan kaki ke tanah suci dimana nabi junjungan kita berada.Kalau dipikirkan mereka ini lg teguh imannay keran telah melihat kesan yang ditinggalkan oleh nabi junjungan kita.X tau lah pe yang aku nk ckp tp pe yang penting aku kne berhati2 jgn ade fmily aku yg jd pengikut ahli neraka jahanam ini dan yang paling penting dunia kita semakin nazak dengan kemungkaran manusia.Paling tepat sekali dunia dh nk kiamat....K kat cni aku tepek kan pic yang aku ckpkan 2 aku copy kat ustazkelantan.blogspot,temekasihlah kat blog ni sbb sudi sebarkan maklumat yang penting ni klu nk tau lebih lanjut pasal pic ni leh lwt blog ni k.....http://ustazkelantan.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama