Sabtu, 14 Ogos 2010

Pukul 2.30 pagi.....

Jam dh menunjukkan kol 2.30 pagi tp mate aku ni still x gantok lg.Tadi mase wat keje asyik menguap je,bile masuk je bilik mate dh x leh nk lelap.Gase segar je ....td sblom masuk tido aku dh bedal mee kari untuk ke 2nd round.Bukan pe mmg suke hirup kuah mee kari ni,mee ny amik sikit je.Agaknya sbb 2 lah mate aku ni segau lik.Lagipn siang td aku dh dpt lah wat taik mate dlm setenggah jam 2 pn disbb mak kacau aku.kalu x mmg smapai ptg lah aku duk membute.Bukan pe bukan main gantok lg siang td 2 yg letak je kpala trus lelap g my bby...Bby aku ni lak selagi aku x tido dia pn x mo tido,konon nk teman lah tp bukan nk temankan aku tp duk megacau aku wat kje gram lak aku tgk dia.Sampai aku ikat tangan dia g getah,sian lak bile aku tgk dia menanggis terjerit2.Skit lah agknya, agak aku lh.... klu x npe dia terjrit2 x sedau diri.k lah nk tido lah gantok ni esok de lak x sedar nk kjutkan org bgun sahur.Kalau aku x kisah lah mmg x panh bgun sahur.Aku bukan pe cume bile aku sahur bdn ni makin lemah bukan x cube tp klu bile sahur aku lg gase x bedaye cmne????baik aku x sahur je ,lg senang cume bgun minum air je....K kepada semua slamt pose n slamt bgun sahur k......nk titon lu byeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama