Rabu, 8 September 2010

esok raya......


seperti tajuk post aku kali ni,semesti lah mood raya berkibar ni tp dlm waktu yg same ati ni makin berdebar2 coz hari yg dinanti smakin hmpir....Eh terlancung lak dr landasan k lah berbalik pd mood raya aku.Ni pagi ni pn still de lg kat opis sbb nk kasi duit gaye kat driber aku ni,ketupat pulut masih menenti untuk di bungkus di rumah 2.Aku cm terase cm kne tido je g ketupat mlm ni sbb x x bungkus lg wlupn dh tengah hari.Persiapan hari raya tahun ni alah kadar je sbb smua dana dibekukan,cpe yg bekukan????Aku sendiri lah yg beku kan sbb byk lg modal nk gunekan untuk bende lain.K lah x mo menceceh byk2 kang x siap lak ketupat aku ni ,sebelum aku mengakhiri bebelan untuk ari ni ingin aku mengucapkan selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin untuk semua kwn2 yg mengenali diri ini.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama