Selasa, 21 September 2010

Ye ke dah nak kawen?????

Ni dia e -card hasil kerja tangan aku(riak lakkk aku ni)


Pehhh....ayat x menahan siap tande soal lak hahaha.....lain macam je ayat 2 dh cm konpius je ni.....Aku bukan pe semakin hari dh nk dekat ni makin gisau.AAAaa...jgn pikir yg bukan2 eh bukan gisau pe aku gisau lah byk lg brg lom prepare .Pning gak kpla ni duk pikir lg bpe bulan ni.Kad kawen pn x siap2 haaa hambikkkk koo.....Semlm baru dpt crik kompang mahal lak 2 tp pe kan daye dh kmpung sdiri x de kompang kne lah merempat kat kmpung org crik kompang.Sib baik de belas ihsan org dpt lah aku kompang klu x mmg x berkompang lah aku.Gamaknya mak2 dara g pak2 dara aku lah yang duk pukul kuali hahaha......Ari senin ari 2 secara rasminya aku umum kan majlis aku yang selalme ni ayu perukkan cm pekasam(cehhh...perasan cm artis lak,riak tolll).Aku wat pengumuman 2 kat fb ler ape lg siap aku wat e card,al- maklum lah kad x siapkan(padan muke aku)De beberapa pic dlm e-card ni aku amik kat cniii....http:www.magicclickers.com.Mintak halal eh sbb dh crik pic ni sbb dh tersuke lak....hehehe. Ari ni lak nk g kadai mak andam cik yazid nk jumpe dia pasal bju aku ni tp tah mne org tua ni g, smlm aku msj dia suoh dtg.Aku ni dh lah cm biskut kajp ade kjp ilang kang aku blik dia dtg lak aduhaiii pak cik....Mase majlis nnti aku berharap kwn2 lme dpt dtg(bukan sbb aku nk adiah ehhh...tp dh bg aku amikkk)tp sbb dh gindu gsenya nk jumpe kwn2 lme tah mcm mne lah gupe diorg kan.Yla mase 2 kdg2 x cukup matang lg skarg ni hampir smua dh jd mak org so mesti byk perubahankan dan time 2 lah klu nk gumpat,kutuk megutuk pun.Cm zaman skolah dulu ske nau kutuk mengutuk pas 2 gelak ramai2 ,x de lak smapai nk pinjam atok daining ny pisau nk tikam menikam.2 lah salah 1 memori mase skolah dlu smua sewelllll wayer kpala de yg tercabut x pn hampir tercabut......hahahaha.......

3 ulasan:

  1. ayu jemput dtg umah fara, no 20 jln desa duyong 18 B Tmn Desa duyong melaka... dtg ngan nunang ehhh..!! makan2 utk kawan2.. ajak tuti sekali x tau cemane nak call dia.. sabtu ni 25.09.10.. dari 3pm sampai 9 mlm.. 9.01 mlm tutp... heheh dtg ye.. lame x jumpe..

    BalasPadam

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama