Isnin, 20 Disember 2010

Dh lame kan.....

cik lady zaza

cik melah pn ade


cik melah,tuty dan lady zaza


antara tetamu yang hadir...fara & hero2nye

Gasenya dh lme kan aku x merapu dlm ni bukan pe ilang ingtan jap....boleh pakai ke alasan aku 2???Bukan pe, sebenau nya dik kesibukan dlm persiapan majlis wedding aku sbb 2 lah dh lme x menjengah blog ni dh naik hutan simpan dh blog aku ni.Ade gak lah kwn2 yg suoh aku up date blog ni tp bukan aku cbuk g cik abg aku aka pendamping aku 2... tp gase mood malas yg kuat melanda diri aku ni. Ditambah lak g brok bin yang cm hampeh makin menjadi2 lah pemalas aku ni...leh lak aku nk salah kan brok bin(tp hakikatnya mmg tol pn..hihi).sebelum aku terlupe aku nk ucapkan kat kegkawan tq sooooooooo much sbb dpt menghadirkan diri di majlis aku.Aku harap korang enjoy mase 2 klu x enjoy pn wat2 lah enjoy hahaha....maaplah klu de yang layanan yg kureng pd ari 2.Almaklum lah ni first time wt majlis sebesau 2 so de lah yang kelam kelibut moto bot mase 2.Pe pn aku appy tol ari 2 bukan sbb dpt adiah @ dapat laki tp dpt jumpe kwn lame yg dh bepuluh thn x jumpe.Mmg banyak tol perubahan pd diri masing2..ade yg makin terselah keayuannya,keibuan dan mcm2 lg lah yg penting suke sgttttt dpt jumpe korang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama