Khamis, 10 Februari 2011

Mari kita main air......

Sangkar burung pn kne.......


Air dh mule masuk bilik sebelum tido kite main air dulu yeeehooooo................

Pangkin tempat ku beristirehat di waktu petang pn hampir tenggelam


Ni kes awl bulan ari 2, kire cete lame lah ni tp gase2 leh diteriama pakai lg x????huhu.....K lah meh sini aku nak menceceh pasal cete yg dh basi ni.Rasanya semua sedia maklum awl bulan ari 2 melaka & kawasan sekitarnya ujan selama 2 ari x henti2. So pe lg banjir r.......& rumah aku x terkecuali lah, pada mulenye smua ykin yg x akan bnjir sbb smua sungai dan parit dh di dlmkan.Tp ape kan daya kehendak allah x de cape leh sangkal bila ujan x henti2....air laut lak pasang .Bila malam ny aku tgk air di toilet & dapur dh naik aku mule lah gisau tp en abg aku ckp x de ape air naik sikit je 2 biase lah sbb rumah kami rendah.Esoknya bangun tido je aku trus ke dapur nk wat lawatan di tempat kejadian hihi....Aku terperanjat air dh penuh kat dapur tempat aku memasak & mula naik ke ruang makan.Nak dipendekkan cete pas aku balik bli barang dapur g en abg,aku tgk air dh masuk ke bilik apak mentuaku,sedikit di ruang tamu & bilik kamiiiii....whuaaaaaa...(cmne nk tido ni).....Kelam kalibut motobot lah kiteorg alih brg mne yg patut.Pas 2 bermula lah keadaan kami yg macam org perlarian masak semua diberanda rumah semua aktibiti pembungan(toilet)terpaksa menumpang di umah yg x tenggelam.Ptgny YB dtg melawat kami yg banjir ni huhu.....huhu.....Saksikan lah sedikit gmbo2 di tempat kejadian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama