Selasa, 20 Disember 2011

Betul ke ni????

Tengok date last post g yg ari ni punyalah bezaman x update.Ni aku nak cetekan pe yang terjadi dan dh pn terjadi g aku ni....Pammmm...Praaaammmmm.....aku peknen!!!!haaaa????yke ke ni...Memang x caya, bukan aku je tp en suami aku pn x caya sbb aku x de tanda2 org gandung.Muntah2 x de makan bende asam2 ni lg lah x de bende lain lak yg aku melantak cume
perbezaan bentuk badan lah yg amat2 ketara tp x lah ketara sgt sbb aku mmg saiz anak gajah hahaha....Smua fmily mmg dhdpt agak aku peknen bile saiz badan makin membesar bagai kan anak gajah(aku je yg x pasan...hihi)Aku dpt tau beri happy ni pn mase time raya 2 pn bile laki aku duk ugut nak antau aku g ospital sbb perut makin besau and asyik sakit2 perut.Dek sbb kan takut kene anatau aku wat urin test sendiri kat umah and.......the result positive.dan untuk lebihkan kepastian aku g ke knik yg slalu aku g kire cm knik panal aku sefamily lah.Aku terus ckp g doc 2 aku nak scan sbb nk tau bpe bulan sbb x tau dh gabdung bpe bulan.Bukan pe dh puas duk main conggak2 g mak aku tp masih was2.So adalah lebih baik g jumpe doc sbb skrg ni de alat yg canggih mangih leh tlg kire kan untuk org cm aku ni yg agak senggal(bukan pe x ingt pn de gak hihi...)So doc terang kan klu x leh nampak kne lah ikut bwh...alamakkkkk....gse cm x mo wat lahpulak tp klu x wat sampai ke bila lah aku x tau..Bial doc scan traaaaa....pe lg, bukan nampak anak berudu ehhh...dh nmpak anak org.Hulammakkkk haiiii....doc ckp anak dh besar dh cukup sifat.Time 2 macam2 perasan de..de takut,teruja semua de...bile doc tlg kire dia bg tau dlm anggaran 7 bulan kandungan aku.Haaa...dh gandung 2 ok lah tp sekali amik ko 7 bulan aduhaiiii... memang aku terperanjat.Aku termenung jap yanye dlm ati ni dh sedia ke aku ni nak jd mak org selama ni aku asyik main2 je x serius langsung.Tup..tup dh nak jd mak org,pe nak katakan redah je lah mule2 aku mmg gase x sedia tp lme2 aku gse bertuah lak sbb bukan smua org dpt pe yang aku dpt ni .K nnti aku cete kan lak bile g buat buku gandung.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan