Selasa, 20 Disember 2011

Haaaachuummmm.....

Aduhaiii...besawang tol umah aku ni kire dh lame x jenguk.Bukan pe klu dh cbuk bercmpur dgn tersmpuk dek antu pemalas mmg x leh nak ckp pe lah..hihi...Mmg byk cete aku nak pot..pet...pot...pet...tp nnti lah eh 1 by 1.Kang klu duk adap bende ni sampai kesudah pn x settle2.Skrng dh terkene sampuk nak cntikkan blog gse dh jemu lak asyik pandang bende yang same je.Kengkadang 2 de gak jenguk menjeguk umah aku ni tp malas nak update ape2.Yelah kan dh kate klu dh pemalas x leh nak wat ape.Pe yang pasti skrg ni aku makin cbuk
dgn rutin harian dan de penambahan tugas lak untuk aku selain jd bini org ni.Nnti aku cetekan eh...Alah tp klu de yg pandai mmg dh dpt tekakan pe kje tambahan aku selain kat opis g sebagai isteri mithali(mithali lah sgtttt...hihi..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama