Khamis, 18 Februari 2010

horrayyyy.....

Akhirnyeeee.....aku berjaya wat back ground idaman ati ku tp still belaja lg lah,Byak lg yg aku x tau ni kne lah blajau slow2.Mood nk nulis pn dah ade klu x nk nulis pn malas jew.Ari ni x de pe yang aku nk bebel kan,cm biase lah rutin idup aku pagi2 masuk opis pas 2 tenggahari ni kne g meeting amanah iktiar lak.Blik meeting kne begegas ke pjbt pendaftaran lak aku nk settle kan kes abg Ben sefamily,dh lame kes ni x settle2 gak pening aku tgk.Nasib baik lah En Pian sudi nk lyn aku ari ni wlupn aku tgk dia cbuk gak kat kuanter td.Lege ati aku ni bile tgk dia bg isyarat mate kat aku(jgn pikir lain lak eh....bukan main mate tau....)supaya aku tunggu jap coz dia cbuk tahap cipan td.Yla mase smpai kat pejabat pendaftaran td pn aku tgk kete gamai tol duk paking sane sini,gisau gak x pat paking td.Masuk dalam aku tgk gamai nau nk wat i/c & surat beranak,Mana x ny gamai nau yg besalin so pejabat pendaftaran pn cbuk gak lah.Urusan g En Pian x sampai 1 jam pn pas 2 aku kiteorg pn g lah mkn bakso ,eh.... lupe lak aku nak ckp aku ni berjalan bwk assisten cik Nab & isteri abg Ben.So pas 2 kiteorg pn beramai2 lah ke kedai bakso idaman cik Nab & aku jugak.....bakso ni memeng sedap klu g melaka klu x mkn bakso leh kne cirik birit....Kedai bakso ni pn senang nak crik depan je ospital besau melaka(utk kemudahan pesakit2 dikala kebuluran diwaktu mlm)Pas makan g kdai tuperware,bli bekas air cik Nab g mak(mesti mak suke giler bile tgk bekas air gabak dia)Pas 2 pe lg blik lah ari pn dh ptg bdn pn dh pnat.Sampai gumah mak gobek2 lah bekas air dia smbil tersenggih2......aduhaiiiii x leh tutup lak penutup ni.Asal lak ni aku ke yg x tau pakai @ pn bekas ni gosak.Huwaaaa..................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama