Rabu, 24 Februari 2010

Kali ni Ospital lak...

Kali bukan nak cete pasal si Cemong yang kne masuk ospital tp anak makcik nabila@bila@bella yg masuk ospital.Semalam dalam kol 1.23 acik call mintak tlg antau anak dia g klinik Peringgit sbb skit perut x sudah2.Aku ni klu org mintak tlg aku tlg wlupn macam diaorg ckp pasal aku,ati aku ni x sampai ati bile tgk muke acik.Ati aku sayu bile teringat mase dia jage aku mase skit dulu sbb 2 aku x sampai ati x tlg dia.Bile teringat mase aku sakit dulu ari2 dia naik bas gundoh gandah bawak makan untuk aku pas 2 jage laka ku sbb aku x leh bangun jadi cmne pn aku x sampai ati x nk tlg dia.Sampai je peringgit doc ckp dia mybe kne apendix so doc bg surat sruh admit masuk wad.Sampai ospital aku henggat terus lah admit tp kne lak check up lagi.Geram tol dah lah gamai org kat kecemasan 2.Pas smua dah settle aku g acik blik gmah nk amik brg2 dia.Mlm kang ingt nak g lg bawak mak g mok long lak.Ni ayu nak cete pasal ape yg jd 1 malam di ospital.Aku,mak & mok long sampai ospital kol 9.00.Trus ke wad,aku mmg dah tau lah klu mlm ni nk melawat memang susah sikit.So masuk lah sorang2 pas 2 aku tgk sian tgk mak x masuk2 lg kang dia takut nak msuk sornag so aku pn ckp lah g sakutiti 2 nk teman mak masuk dalam pas 2 aku kuar lah.Aku ingat dia x bape nk cm lah aku ylh aku tgk gamai yg kuar masuk bile lak dia nk cm aku ni.Gupe ny sakuriti ni ade ijazah cam lah aku ni,dai x bg aku g mak masuk walupn aku ckp nk teman mak pas 2 kuar blik.Dia tetap x bg aku pn ckp x pe lah aku biar mak masuk sorang yg wat aku bertambah hanggin 1 badan 2 dia leh mara2 aku siap tinngi kan suara depan org gamai lalulalang kat c2.Aku tau 2 tgas dia aku x mara pn tp beragak lah klu ni mara depan org gamai nk jatuhkan maruah org je,klu ye pn ckp lh elok2 aku bukan nak dia tunduk hormat pn kat aku ni..Muke aku pn trus merah padam mane x ny bile marah bercampur malu.Aku gase nak maki je tp aku bukan jnis cm2.Grammmm....mmg grammmm......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama