Khamis, 11 Februari 2010

lege....

Ari ni leh rehat sikit coz semalam dah kelam kalibut g audit.Semput jugak lah aku ,yla ni first time aku wat semua ni.Dulu kalau keje semua x hadap semua ni.Takut jugak lah ,aku tengok muke abah pn cuak gak lah.Mena x ny kiteorg mmg x de prepare ape2 pun.Aku henggat diaorg nak wat kat Prai je...nasib baiklah aku dah sediakan payung dulu sebelum ujan kalau tak habis lencun akak yah...Anyway semua yang dia nk 2 dapat lah diadakan walaupun still ade yang x lengkap.Alasan aku g abah pe lagi smua data2 kite dah antar ke opis Prai.Walaupn dalam kelam kabut 2 aku still lg dpt pujian bila minit mesyarat aku dipuji...wahhhh...bangge lah sikit tp x lah sampai jd riak.Alasannya walaupun kiteorg hanya jalan kan operasi yang kecil dan mesyarat pn hanya yg kecil,lah ....cam taklimat biase je tapi tetap ade minit mesyuarat dan sentuh perkara2 yang amat penting bagi pihak petronas.Sampai minit mesyuarat aku ni diorg amik gambo lah ni wat contoh terbaik tapi aku x kisah pn g pujian diaorg 2 yang penting kontrek dan reputasi syrikat dengan pihak petronas yang aku nak jage....2 je lah yang dapat aku nak bebel kan wat ari ni...ni nak sambong pomen blog ni letih aku x leh tukar lagi back ground dia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Laman utama