Rabu, 7 Julai 2010

Dah lame gase nye

Dah lme gse ny x nulis dalam ni...klu gumah dh besarang aku gse.Bukan pe just dh terkene antu pemals je nk lak ditambah g kje yang bertimbun2,makin galak lah sakit malas aku 2.Ari ni kje aku dh mle slow sikit so leh lah aku memulau cm biase,klu x 2 3 ari lps smpai nk kematu punggung aku ni asyuk duk siap kan report.Jari2 ni pn smpai sakit2 duk asyik menekan kaybod ni.Disebab kan ari ni x bape nk bizi so aku ari ni g lah shoping laptop jap bukan pe sementara miza ade ni senang sikit.Kalau kuau g miza ni pe lg,dia mmg ske g JJ td pn ayu g cne lah g dia.Ari 2 dia dh servay laptop kat cne so 2 yg dia ajk aku g bli 2.Akhirnya aku dh rompak laptop toshiba alah aku bli yg murah je.Wat adik wat polio dia x lah dia cbuk nk kacau aku wat kje kat opis ni so aku pon leh lah wat kje g aman n damai......Pas 2 ingt nk g bli berokband tp x leh sbb kne dftar ikut line fon.Miza lak pakai top up je.So....maap lah yer.... x pat wat lagi sbb miza pn dh nk blik shah alam nnti terkejar2 lak.X ske lah aku ni bejalan cm 2.Nnti dia blik bulan depan bru g dftar.Sementra 2 mlm ni aku ingt nk tru g wifi lu.Klu ok best lah,hahaha......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama