Rabu, 14 Julai 2010

Tak bagi tau pn

Buat pertama kalinya hari ni blog aku dijenggah kwn2,pe lg semua pakat2 ckp ....x ckp pn de blog....Aku bukan pe,bkn sombong @pn kemut tp aku malu je sbb aku bukn pandai pn nk berblog ni cm org lain.Lagipn dlm blog aku ni x de pe yg menarik kang de lak org meluat nk bace.So aku wat kesimpulan sdiri blog ni just cm dairy aku je.Tempat aku luah kan pe yg x pat aku lauhkan.Pe yg aku duk plik dh belame ayu ltak add blog kat profile fb tp xde sorang pasan tp hari tibe2 de lak yg tepasan.Haaa...klakar tollah...anyway aku nk ucapkan selamat datang ke teratak aku yg x seberape ni harap semua yg bertandang selese hendaknya.Terime kasih kerana sudi singgah ke teratak aku yg serba kekurangan ni.......

2 ulasan:

  1. hahahahaha..
    aku rs rmai lg yg de blog tp dendiam je..
    bahaye gak ye org yg tul2 tgok abis profile fb org nih.. sume ditengoknyer.. huishhhh..

    BalasPadam
  2. alah....ayu pn sme gak ske selongkar fb org abis smua ayu godek haha....

    BalasPadam

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama