Selasa, 9 Mac 2010

Dah lame dah..

adik & syida



Air pancut haha......... besttt....
kolam....
diaorang lagi......
dataran di malam hari
lawa x hehe....

Gasenya lebih seminggu aku x tlis dalam ni ,yla selain cbuk nak siapkan report2 yg belambak aktiviti adup aku gak trut belambak sampai termuntah.Selama x nulis ni byk gak lah aktiviti yg aku wat salah 1 nya aku dah pn beli ubt 4 my luv cemong.Nnti aku tepekkan gambo vitamin ny....selain 2 aku ade agk cuci2 mate kt kedai mas.Bukan pe selain lyn aktiviti mak ,aku pn nk tkar subang aku yg gosak g yg baru semetara emas murah ni....so lyn lah subang aku yang amat lah sederhana hargany ni....x lupe ari 2 aku ade gak ber picnic pd mlm hari(aaaa...jgn ingt picnic kne waktu siang pas 2 tepi pantai).Aku ny picnic senang je kat tenggah bandar Melaka ,kat dataran Majlis Perbandaran Melaka.Seronok tgk pemandangan waktu mlm.Tgk air kolam ni gase cm nk terjun je masuk dlm kolam ni berendam pada musim2 panas ni.Aku & family memang gemar tol picnic waktu mlm.Yla mim ni sjuk cket klu siang panas nk lak sekarang ni musim panas nk duk kat luar pn x tahan ni lak nk picnic,mahu jadi ikan kering lah aku ni gamak ny.Aku tgk budak2 lah best duk main air pancut seronok punye pasal habis lencun bju diorang.k lyn je lah bebudak ni pose...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama