Rabu, 31 Mac 2010

x mo masuk ospitallllll.............

ni lah longkang nye
ni obat lak

Ni aku nak cete kan pe yg dh jd pd aku 2 3 ari ni.Ni pasal kaki aku yg dh bpe kali direpair doc kat wat oto ospital melaka.Baru2 ni kaki aku wat hal balik dah lame dia x wat peragai,dah lag tenggah cbuk skrg jam 2 lah dia nk skit.Pe lg klu x kne jankitan kuman tp nasib baik lah aku x deman klu x sah2 lah aku tombangggg.Nasib baik lah aku still leh tahan lg skitny wlupn berdenyut2.Dengan x buang mase wlupn aku dah pn buang mase selame 2 ari sbb terpakse tunngu waktu bekerje.Yla klu ujung minggu doc kesyangan aku ni coti so yg ganti dia doc yg hampeh. Aku takut dia admit aku masuk wad coz doc kesyangan aku 2 memang paham nau g peragai aku yg x mo masuk wad takut kne operate tah yg ke bape kali .....Sampai je kinik doc aku x de lak dia masuk ptg tp hubby dia ade lah aku mlas nk tunngu jd aku belasah je lah jji bukan doc ganti.Masuk je bile aku tunjuk kaki dia dlm bilik dia aku tunjuk lah kaki & dai pn terang lak memang dah kene sakit penyakit yg ade kaitan g tulang .X bpe ingat lak aku pe yg dia ckp sbb aku g pantas kilat bg tau x mo masuk wad.Dia lah g snag ati lak leh ckp operete 2 kan x sedar jd x lah sakit,geram....lak aku g doc ni tp dia ckp klu x ok aku x de pilihan kne gak admit wad.2 memang aku paham lah tp selalu ny aku klu dh mkn obat dia ok lah tp dlm ati doa x henti2 cpe ok x mo masuk wad.Kat bawah ni aku tepek kan gmabo longkang(kaki aku lah) yg mule berair g obat2ny.....huhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama