Isnin, 15 Mac 2010

Konsert lah pulokkkk.......

Ni aku nk cetekan aktiviti aku sepanjang minggu lepas,selama 2 ari 2 aku duk melayan mak g adik tgk konsert kat Pantai Puteri.Konsert ni gupe ny dh mula dr ari jumaat aku je lah yg x tau...konsert ni sebenarny sempene Perlawanan Bola Sepak Pantai.So sepanjang 3 ari 2 mcm2 aktiviti yg ade termasuk lah konsert & penutupnya ceramah agama.Artis2 yg dtg pn ok gak ari jumaat 2 tomok yg dtg tp akak miss dik don...tp x pelah bukan akak minat pn tp adik ku si atun lah yg minat tahap cipan.Mlm minggu lak konsert rockkkk....artisnya lak Rahmat akamatra g Kristel,best gak lah tp sebelum 2 ade perasmian perlawanan bola sepak 2 oleh ketua pemuda Khairi Jamaluddin.Handsome gak beb tp x sempat amik gmbo dia coz akak dtg lambt jd duk belakang x pat jelas sangat kerana duk terlindung org gamai.Nasib menyebelahi akak mase konsert akak dapat tempat dduk sbb gamai yg nk tgk Khairil main bola jd ni lah kesempatan yg ade aku,mak dan adik melompat duk dpn pentas.baru lah best dpt dduk smbil tgk konsert.Esok petang lak mak awal2 dah remindkan aku dia nk tgk penyanyi kesayangan dia cpe lgi Jefri Din lah idaman hati mak.Seronok nau dia dpt tgk Jefri Din,lyn je lahhhh....Mlm lak ade cramah agama best gak lah ustaz Ravi Abdullah g ustazah Zawiyah...bgus lah 2 2 ari dah begonjeng punggut dose mlm ni nk tobat konon hehehe....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama