Jumaat, 12 Mac 2010

Sauna ke......

mat daud yg tenggah memecahkan lemak tepu......


Sabtu minggu lepas aku dah pn beli tempat mandian sauna yg memang lama aku idamkan.Mule2 2 aku pikir malas gak lah bli coz duit nk pakai tp bila aku campur tolak aku gase lbh baik lah aku bli, jmat ceket.Lagi pn leh pakai bape lama aku nk pakai bape gamai nk pakai,klu kat spa kang dh bpe puluh kene , nk wat slalu pn x pat.Alah...hai aku bli yg murah je tp aku gse bebaloi gak lah dah bpe kali aku pakai lg pn bukan aku sorang je yg pakai tp 1 gmah lah x termasuk apak aku....klu g spa dh bpe gatus hengget aku kne.Sauna ni memang bagus bg aku tp bg org lain x tau lah aku, klu nk tau kne lah cbe.Badan pn gase segar je klu pas sauna ni memang sronok tol.Mase mule2 bli 2 takut gak x tau pakai tp hentam je lah,memang lah salegirl 2 ajau tp bile blik gamh gase cm was2 lak.So pendekatan yg aku wat hentam je lah labuuuu....tp sekarang ni akak dah pandai lah ceket cik bedah oiiii....dah x de masalah nk bersauna bile nk wat akak ny suke,bpe lame nk wat pn akak ny suke sbb akak punye.Mase bli 2 dia memang dh siap2 bg dia ny herba,dlm peket 2 ade dlm 50 bungkus kot akak lupe lak nk pekse malas nk bukak sbb herbe ni serbuk kang terabuh 1 gumah ade lak sawan mak aku....k lah lyan je lah gambo yg sempat akak amik ni,tikus putih 4 eksperiment akak ni cpe lg klu bukan adik ku yg baget hansome hahaha.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama