Ahad, 28 Mac 2010

Tersampuk hantu pemalas.....

ni solo aka single lah....
yg ni duet lak @bergu
yg ni pn sme gak....
& ini jugak......

2 3 ari ni memang malas tol nk up date blog ni x tau lah npe gase ny dh tersampuk hantu pemalas.Ni pn aku kuatkan semanggat lwn antu pemalas ni.Ni aku nk cete aktibiti aku pd ari sabtu ari 2.Ari sabtu minggu lps rutin idup aku cm biase lah klu x g opis cm biase tp ingt nk blik awl sbb nk g jd penyokong badminton kat dewan gumah aku 2.Bukan aku ni dh tukar popesen nk jd pompom girlzzzz tp sbb amanah iktiar wat sukan, nk x nk kne lah g tunjuk muke kang pe lak kate org kmpg lg pn dekat g gmah.Memang tepat jangkaan akuu x gamai pn yg datang sokong mase aku smpai, sian gak mak cik2 ni dah lah kne main badminton dh 2 x kurang lak penyokong yg sedia nk sokong. Game ni lak mmg x sepadan yg umur diaorg ni tp aku tabik g diorg wlupn termenggah2 duk kejau bola diaorg masih bersemangat wlupn umur dh hampir nk senje nan merah haha....(sori eh makcik2)Lawannya pn leh tahan gak lah aku tgk & yg paling penting x sepadan g umur mak cik ni sian makcik.......penat dia.Aku ni nk tlg pn x leh sbb kaki ni x ok klu x leh gak lah join sekali.Wlu ape pn tahniah kat makcik2 walupn kalah tp kalah dgn bermaruah. Ehhh....tp kire ok gak lah single player no 5 not bad lah mak cik,cayalahhhhhh............... K layan gambo makcik2 ni k...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama